31 March 2009

Prima postare

Citesc diverse lucruri mai mult sau mai putin interesante pe Internet. Am dat si de niste bloguri...
Mi-am spus: "Ce-ar fi sa imi fac si eu unul?".
"Dar pentru ce?" spune un alt gand de-al meu.
Pana cand voi gasi un raspuns bun la aceasta "dilema", am decis ca totusi sa-l creez, ca sa nu-mi "fure" cineva si ce-a mai ramas din inlantuirea literelor "adeluna".
Imi pare rau ca nu l-am putut salva drept "Adelina", asta este...mi-a luat-o cineva probabil cu mult inainte. Asa ma alinta mama si multe alte persoane dragi mie.

Iar voi...voi probabil va pierdeti timpul citind aceste randuri. :)

4 comments:

  1. Buna, Adelina! :)
    Spor la scris! Inceputul e promitator.

    ReplyDelete
  2. Haide sa traiesti si la mai mare...sau mai multe, postari vreau sa zic.
    Abia astept sa citesc, deja m-am abonat.
    Pupici

    ReplyDelete
  3. Adeluna, ce faci? Scrie despre ploaie si vant, despre soare si nori, despe maine sau azi, despre tine sau despre el...

    ReplyDelete
  4. Multumesc pentru ganduri.
    Se pare ca n-am de ales si sunt datoare sa revin aici si sa scriu.:D

    ReplyDelete