05 August 2012

Mr. Nobody

"Mr. Nobody" - un film pe care l-am revazut recent....un film despre destin, alegeri, existenta. Voi scrie cateva ganduri, unele personale(pe care le-am regasit in Mr Nobody), iar altele, desprinse din senariul acestui film.

Cine esti tu?

Tu respiri, traiesti in acest moment, dar esti sigur ca nu este doar in imaginatia ta? Oare nenascuti fiind ne alegem familia din care vrem sa facem parte, parintii pe care sa-i avem, locul si tara in care se traim? Probabil ca da, insa odata ce luam fiinta pe acest pamant, uitam de ce ne-am nascut. Este datoria fiecaruia din noi sa faca ceva,sa-si redescopere destinul, iar actiunile sa fie conforme scopului pentru care fiecare a avut curajul sa se nasca.

Ti se intampla sa te privesti in oglinda si sa te intrebi...Doamne, viata aceasta pe care o am pana acum....o merit? aceasta este viata mea? sunt un actor care isi priveste viata? pot eu sa fac altceva cu ea? trebuia sa fac altceva pana acum? Viata e o suita de alegeri...bune sau rele. Pentru fiecare alegere trebuie sa-ti asumi responsabilitatea. Orice usa inchisa este sansa unui nou drum.

Dar, totusi...de ce trebuie sa aleg? Daca nu vreau sa aleg, ce se poate intampla? Pot sa fug de alegeri?

No comments:

Post a Comment